Cytaty ludzi sukcesu - darmowy ebook!


Zauważyłam że czytelnicy mojego bloga chętnie zaglądają na strony z cytatami. 
Sama jestem wielką miłosniczką wygrzebywania ciekawych mysli i udało mi się trafić na darmowego ebooka z cytatami znanych ludzi.


Wszystkich chętnych zapraszam więc do wejscia na stronę Cytaty ludzi sukcesu 
A zainteresowanych innymi publikacjami mogę zaprosić na stronę Bestsellery lata 50% taniej


Wybrane przeze mnie najciekawsze cytaty z ebooka:


"Możesz dokonać wszystkiegoczego tylko zechceszmożesz zdobyć wszystko, czego zapragniesz;możesz zostać każdym, kim zechcesz zostać".
R. Collier



"Nasze życie ma cztery wielkie cele: żyć, kochać, uczyć się i
pozostawiać po sobie coś cennego. "
Steven Covey




"Absurdem jest dzielić ludzi na dobrych i złych. Ludzie są albo czarujący albo nudni."
Oscar Wilde


A które Wam spodobały się najbardziej??
Pozdrawiam! :)





recenzja, cytaty z, świat książki, recenzja książki, recenzje, najlepsze książki, cytaty książek, artykuły, felieton, czytanie, fragmenty, recenzji

dodajdo.com

0 komentarze:

Copyright © 2008 - Szelest Stron - is proudly powered by Blogger
Blogger Template