Ostre rozmowy kobiet z mężczyznami, których kochają wynikają z instynktu obronnego jeszcze gdzieś próbującego się przedostać przez falę miłości... A może ten instynkt obronny powoduje, że osoba kochana zamyka się przed tą kobietą?
Niezależnie jednak od tego efekt jest zawsze podobny, kobieta taka przechodzi przez kilka faz złości, nienawiści aż powraca do miłości. Chyba oczywiście, że w którejś z tych faz potencjalny najgorszy wróg, czyli ukochany mężczyzna, nie zachowa się tak, jak ta kobieta się tego spodziewa.
Poniższe opowiadanko to nieco karykaturalny zapis na to jak to kobiety potrafią być komiczne w swojej dedukcji.
Wszelkie podobieństwo z postaciami autentycznymi jest przypadkowe.

Dzień 1

To wszystko Twoja wina! Ja jestem twarda i się nie ugnę


"Czasami zastanawiam się czy Ty mnie naprawdę Kochasz" - tak powiedziałeś do mnie pewnego dnia, gdy poszło o coś, o czym nie pamiętamy już chyba oboje...

Nie wiem czy można usłyszeć coś gorszego od osoby, którą kocha się ponad życie. Pewnie można. Pewnie jest to coś w stylu "nie kocham Cię". Co może boleć bardziej?
Szczerze powiedziawszy wolę się o tym nigdy nie przekonać
A ja nie potrafię żyć jeśli moje życie miałoby się toczyć bez Ciebie, Panie Czasem Zastanawiam Się.

Dzień 2

Jestem twarda nie ugnę się! Ale jakoś nie mogę przestać myśleć jak to się wszystko stało....

...a potem to zdanie, że jak jeszcze przyjdzie mi ochota by Go zobaczyć, abym dala znać.
No przecież to tak jakby nieistotne dla Niego było co się stanie z Nami, jakby mogło się dziać cokolwiek, a on na to przystanie.
Gdybym powiedziała, że nie chcę Cię już więcej widzieć to byś już nigdy nie przyszedł?!

Chwilami myślę już nawet, że dla tak mało interesującej dziewczyny nie warto samemu zająć się związkiem.
Ale zaraz potem uświadamiam sobie, że jestem tego wszystkiego warta!
Tak jak w tych spotach reklamowych - because You're worth it.
Mnie tez mają ludzie czego zazdrościć i wiele osób chciałoby być na Jego miejscu.
A ja jestem właśnie z Nim i chce już na zawsze być tylko dla Niego. Na zawsze.

Tylko On na razie nie może się o tym dowiedzieć.

Dzień 3

Jestem twarda nie ugnę się., a przynajmniej Ci tego nie pokaże.

Wtedy gdy rozmawiałam z nim przed południem jedynym słowem, które kołatało mi się w głowie było "przyjdź".
Co z tego że mówiłam co innego?! Chciałam aby ten człowiek przy mnie teraz, zaraz, natychmiast!
Nie w czwartek. Zaraz.


Dzień 4


Nie, nie ugnę się! A do tego mam wsparcie!

Dzisiejsze spotkanie z jedną z grupy Potencjalnie Mądrze Żyjących Kobiet zostawiło w mojej pamięci jedno, pewnie dość kolokwialne stwierdzenie - jak Ci już nie zależy czy się pogodzisz czy nie to znaczy, że nie warto.

Świetne zdanie, wszystko staję się po nim naprawdę jasne, klarowne. Hm, tak, tylko że mnie właśnie zależy...


Dzień 5


Jestem twarda nie ugnę się....?

Tak bardzo mi Go brakuje. Myślałam, że może jakoś w pracy, może tylko na chwile w czasie przerwy jakiejś potencjalnej zadzwoni. Źle myślałam. Tak bardzo mi Go brakuje.

Ostre rozmowy kobiet z mężczyznami, których kochają wynikają z instynktu obronnego jeszcze gdzieś próbującego się przedostać przez falę miłości

"Independent" osobowość z chwili na chwilę staję się potrzebować konkretnego mężczyzny jak tlenu, by móc oddychać.
Prawda jest taka, że każde ostrzejsze słowo ma znaczyć tylko i wyłącznie - nie zranisz mnie, a nawet jeśli to na pewno Ci tego nie pokaże, o nie!
Czasem tylko trochę zapędzamy się w tym kobiecym uporze i może dlatego po latach tak wiele z nas żałuje swoich słów i ukrywania prawdziwych uczuć.
Wolimy tworzyć obraz siebie jako silnych, niezależnych kobiet niezauważając po drodze, że niezależnośc to nie udowodnienie swojej siły i walka o dominowanie w związku. Tak naprawdę to umiejętność okazania słabości przed tymi, na których właśnie nam zależy.


Podobało Ci się? Rozbawiło, skłoniło do refleksji, zachowałeś coś dla siebie :>? Powiedz mi o tym, zostaw po sobie ślad...






recenzja, cytaty z, świat książki, recenzja książki, recenzje, najlepsze książki, cytaty książek, artykuły, felieton, czytanie, fragmenty, recenzji

dodajdo.com

0 komentarze:

Copyright © 2008 - Szelest Stron - is proudly powered by Blogger
Blogger Template